Hoe langer je huurt, hoe meer voordeel
Levering binnen 3 werkdagen
Thuis voelt als kantoor
Hoe langer je huurt, hoe meer voordeel
Levering binnen 3 werkdagen
Thuis voelt als kantoor

Meest gestelde vragen

Bekijk hier de veel gestelde vragen over het huren van jouw thuiswerkplek. Staat jouw antwoord er niet tussen? Stuur ons dan gerust een e-mail naar info@thuiswerkplekverhuur.nl. Binnen 24 uur nemen we dan contact met je op.

Als je ergens aan de slag gaat, dan is thuis werken steeds vaker de norm. Terwijl er op kantoor allerlei regels gelden voor een ergonomische werkplek, daar zit je thuis vaak aan de keukentafel of op de bank. Door het huren van een in hoogte verstelbaar bureau inclusief bureaustoel is dat verleden tijd. Nu werk je thuis net zo fijn als op kantoor. Krijg je in de toekomst een baan waarbij je op kantoor zit, dan ben je zo weer van je thuiswerkplek af. Thuiswerkplek Verhuur heeft bezorgen, monteren en ophalen in één pakket samengebracht zonder extra verborgen kosten.

Thuiswerkplek Verhuur faciliteert thuiswerkplekken binnen een straal van 100 kilometer rond Utrecht. Grofweg is onze service beschikbaar van Rotterdam tot Nijmegen en van Eindhoven tot Zwolle.

Thuiswerkplek Verhuur levert producten binnen 3 werkdagen in een straal van 100 kilometer rond Utrecht. Zodra jouw bestelling binnen is, gaan we samen op zoek naar een geschikt moment om je thuiswerkplek te plaatsen. Thuiswerkplek Verhuur levert producten op iedere gewenste dag, behoudens zon- en feestdagen.

Het is gemakkelijk om een levering van je thuiswerkplek te realiseren. Binnen ons bestelproces leiden we je via stappen naar de door jou gewenste samenstelling. Door eerst de periode te kiezen, wordt automatisch een kortingspercentage geselecteerd. Hoe langer je huurt, hoe goedkoper het per maand wordt.

De minimale afname bestaat uit een bureau inclusief stoel. Hoe meer meubels je huurt, hoe goedkoper dat uiteindelijk per product wordt. In het bestelproces word je gemakkelijk door de stappen geleid om tot jouw ideale samenstelling te komen.

Thuiswerkplek Verhuur brengt je producten helemaal tot in de kamer waar jij je wilt gaan werken en zet alles in elkaar en op de gewenste plek. Dus als jij zonder lift op de dertigste verdieping woont, dan zullen wij al die trappen trotseren om jouw thuiswerkplek van het gewenste meubilair te voorzien.

Het meubilair is voor een groot deel zelf door Thuiswerkplek Verhuur ontworpen en geproduceerd van duurzaam materiaal. Op die manier waarborgen we dat ieder meubelstuk door elk trappengat past. Jij hoeft je dus nergens zorgen over te maken. Ook in dat historische grachtenpand in Amsterdam komen wij je meubels boven brengen.

Thuiswerkplek Verhuur streeft naar duurzaam meubilair en waar mogelijk circulair. Veel van het meubilair is ontworpen op basis van een behoefteanalyse onder werknemers. Thuiswerkplek Verhuur voorziet in al het meubilair wat normaliter in een kantooromgeving te vinden is. Van bureaus tot stoelen en van headsets tot voetensteunen.

De producten van Thuiswerkplek Verhuur zijn gelijkwaardig aan de getoonde foto’s en altijd conform de gewenste afmeting. Het kan echter zijn dat jouw producten in praktijk bijvoorbeeld in kleur verschillen van het origineel. Veel verschil zal er echter niet zijn.

De prijs die je bij Thuiswerkplek Verhuur betaalt is voor een groot deel afhankelijk van de duur van jouw huurperiode. Hoe langer je huurt, hoe goedkoper het per maand wordt. In het bestelproces kan je heel gemakkelijk jouw samenstelling bepalen en daardoor zelf de prijs bepalen.

Je kunt al een Thuiswerkplek huren voor een termijn van 2 maanden. Uiteraard geldt hoe langer je bij ons huurt, hoe goedkoper je thuiswerkplek per maand wordt.

De oplossing is eenvoudig. Geef bij ons aan hoe lang je minimaal een thuiswerkplek nodig hebt. Per mail kan je vervolgens de looptijd verlengen.

In Nederland heb je altijd 14 dagen de tijd om je te herroepen op je bestelling. Wil je dus van je bestelling annuleren? Laat het ons binnen 14 dagen na bestelling weten en wij zorgen ervoor dat je huur, indien nog niet geleverd, kosteloos wordt geannuleerd.

De producten van Thuiswerkplek Verhuur zijn van hoogwaardige kwaliteit. De meeste meubels zijn al eens gehuurd door andere consumenten, maar worden na de huurperiode altijd grondig gereinigd, gerefurbished en gecontroleerd op eventuele gebreken. Op die manier heb je dus altijd meubilair wat van hoge kwaliteit is. Gebruikssporen zijn echter niet uit te sluiten.

Thuiswerkplek Verhuur begrijpt dat producten kunnen beschadigen bij intensief gebruik. Een krasje? Maak je niet druk, gebruikssporen zijn uiteraard niet te voorkomen. Bij buitensporige gebruikssporen zullen we conform algemene voorwaarden een schikking met je treffen.

Een defect product is niet uit te sluiten. Uiteraard zullen wij samen met jou op zoek gaan naar de beste oplossing. Waar nodig zorgen wij voor een vervangend artikel. Conform algemene voorwaarden zullen wij de schade verder met je afhandelen.

Je kunt bij ons betalen via overschrijving, Ideal en Credit Card. Uiteraard kom je bij ons uit in een volledig veilige betaalomgeving waar je in eenvoudige stappen door het betaalproces wordt geloodst. Nadat je de eerste maand van jouw huurperiode inclusief borg hebt betaald, ontvang je van ons maandelijks een e-mail inclusief factuur. Ook die factuur kan je weer eenvoudig voldoen via overschrijving, Ideal en Credit Card. De borg wordt uiteraard aan het einde verhuurperiode aan je teruggestort als het meubilair in goede staat verkeert. 

Staat jouw antwoord niet bij onze FAQ’s? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via info@thuiswerkplek.nl. Wij zorgen dat je binnen 24 uur antwoord krijgt. Bestellen van meubilair gaat via ons digitale bestelproces.

Staat jouw vraag hier niet tussen?